söndag 29 januari 2012

Hej magsjuka

Idag har vi varit på Ikea för att köpa en garderob till Milos rum. Innan dess tog vi en lunch där. Redan då började Milo klaga på magont och ville inte äta sina köttbullar med mos. Så vi snabbade oss igenom mot tag-själv-lagret men då grät Milo så vi hann bara betala det vi plockat på oss innan lunchen. Sen verkade magontet försvinna men han ville inte äta någon middag heller. Så en timme efter att han somnat kräks han i sin säng och inne på toaletten. Och på magsjukan så kan vi även lägga till en förkylning som han haft i några dagar nu. Det märks att han är tillbaka på förskolan efter sin julledighet...Nu hoppas jag att det inte blir mera kräks under natten och att jag och Andreas klarar oss.
Andreas har examination på livräddning imorgon bitti kl 8 i en simhall så han kunde inte vara hemma. Jag har kurs imorgon efter jobbet men det får jag missa. Det blir vab imorgon och på tisdag för min del. 48 timmar från sista spyan gäller ju på förskolan för Milos del, man vill ju inte starta någon magsjuke-epidemi.
Det är Andreas som har skrivit "MILO" på dataskärmen så att det inte blir några missförstånd. 

1 kommentar:

  1. stackars liten!! hoppas han kryar på sig snart.

    jag jobbar ingenting i veckan, jobbar lördagen den 11e februari nästa gång. det blir mest lördagar den här terminen, finns ingen mer tid.
    men du är hjärtligt välkommen på en lördag! :)

    SvaraRadera