tisdag 24 januari 2012

Någon mer än jag som längtar efter sommaren???

Plötsligt har jag börjat längta till sommaren, visst har jag gjort det tidigare med men nu i några dagar kan jag inte släppa sommaren. Har precis kollat igenom massa foton tagna i somras...jag känner mig så blek och vill känna sol och värme nu!
Kanske är det för att man var och varannan dag får se massa bilder på facebook på härliga semesterbilder från värmen. Jag vill också resa, sola, bada och äta på restauranger. Men så kommer det inte att bli, inte den här vintern iallafall. Men nästa vinter ska vi nog se till att åka någonstans. Milo säger att han också vill åka till Thailand som en pojke på hans avdelning gjort. Bara att börja spara!
Men innan sommaren kommer har vi en fjällenresa att se fram emot i april, det fick vi i julklapp av Andreas föräldrar. En vecka i Sälen, solen kommer att skina hela veckan och jag kommer att sitta i snön och sola, det har jag bestämt!

1 kommentar:

  1. Jag längtar också! Jag älskar vanligtvis vintern men när den skulle ta sån här tid på sig så hann man liksom "gå vidare" och vänta på vår!
    Plus att jag har börjat flagna som en tok och är för rastlös/snål för att lägga mig i solariumet så jag behöver sommar nu ;)

    SvaraRadera