onsdag 11 april 2012

Buzzador: NIVEA

Jag fick hem ett paket med NIVEA deo som jag har testat under några veckor. Riktigt bra måste jag säga, men saknar dock en god doft. Deon är helt utan parfym, alkohol, färgämnen och konserveringsmedel. Just nu är jag ju inte så fysiskt aktiva av mig utan det har bara blivit två cykelturer fram och tillbaka till jobbat och kortare promenader men jag har aldrig känt mig svettig då jag använt denna deo, inte för att jag svettas så mycket i vanliga fall heller men jag tycker att deon håller vad den lovar. Det verkliga tester blir väl i sommar då termometern visar 25 grader och vågen visar +20 kg. Återkommer med en uppdatering då! 


NIVEA PURE & SENSITIVE Roll-on kombinerar anti-perspirant skydd i upp till 48 timmar och mild vård från NIVEA. Formulan med Kamomillextrakt och avokadoolja lugnar känslig hud och motverkar irritation. Hudvänlig och dermatologiskt bevisad.


Vill du också bli en buzzador och testa nya produkter och tjänster utan kostnad? Klicka då HÄR. Det är helt gratis att vara med och det mesta som finns att testa är gratis (jag har bara varit med på gratis-tester). Bra va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar