lördag 28 april 2012

Feber

Jag trodde att Milo hade fått värsta dunderimmunförsvaret men idag sprack det. Det har varit mera svår än vanligt att få i han mat och på väg hem från stadsparken frös han. Väl hemma var han gnällig och innan läggdax låg han bara ner i soffan, han orkade knappt röra på sig. Så nu blir det till att ta det lugnt i några dagar. Lite typiskt att han ska bli sjuk just nu när det är långhelg och jag har tagit ledigt på måndag för att "fira" sista april. Men men, sånt är livet. Hoppas han blir frisk snabbt!
Vad jag kan minnas har han bara varit sjuk vid ett tillfälle detta år och då var han magsjuk. Så det har bara blivit två vabb-dagar för mig under 2012. Ja, så är det, vissa vabbar någon gång per termin medan andra vabbar mycket, MYCKET mera...vi har en sån super-vabbare på mitt jobb. Men vi är vana, för det har pågått i mer än ett år nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar