tisdag 24 april 2012

Gravidpenning

Bebisen väger nu ca 1,2 kg och är 25 cm från huvudet till stjärten.  
V 28 nu då. Idag har jag fyllt i ansökan om gravidpenning och min chef har fyllt i ett annat formulär som ska skickas in. Så nu håller jag tummarna för att jag får den beviljad. Det innebär då att jag kan sluta jobba den 25 maj, om en månad. Sen beror det helt på hur jag mår då, mår jag bra och orkar jobba kommer jag självklart göra det. Men eftersom jag inte vet hur jag kommer att må en månad framåt så är det lika bra att ansöka om gravidpenning. När Milo låg i magen mådde jag bra fram till v 30, sen började det bli tungt och jag hade väldigt ont i ryggen. Jag jobbade 50% näst sista månaden och var hemma på heltid sista månaden. Så nu håller jag tummarna för beviljad ansökan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar