fredag 27 april 2012

Sova!

Inatt ska jag sova, utan att Milo väcker mig. Och jag har ingen mobil som ringer strax innan 08 för att Milo ska på dans. Han har varit svår att locka med sig dessa lördagsmornar, men vi har iallafall pallat oss iväg till dansen. Väl där har han varit glad och dansat på men imorrn blir det inget av. Han ska sova hos sin farmor och farfar inatt, säkert sover han redan nu, och jag ska få sovmorgon imorrn. Känner mig slut, och känner av pollen, är säkert därför jag inte är så pigg för tillfället. Nu ska jag väcka Andreas som somnade i soffan för en halvtimme sen (innan kl 21) och missade slutet av filmen vi såg. En seg film om en flygkrasch och massa elaka vargar som dödade en efter en av de överlevande från kraschen. Smart filmval, kommer säkert drömma mardrömmar...Sov sött!
Fullmånen från Sälen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar