tisdag 29 maj 2012

Da bomb

v 33
56 dagar kvar till bebisen ska komma enligt ultraljudet
17 kg plus 
100% redo att sluta jobba

Väntar på besked från försäkringskassan...hoppas det kommer nu i veckan som dom lovade. Och blir det negativt ska jag börja ta ut föräldradagar och överklaga beslutet alternativt försöka bli sjukskriven. För nu pallar jag inte jobba mera, punkt slut. Och jag kan inte fatta att det är så lång tid som 56 dagar kvar, jag känner mig färdig med detta nu. Kommer bli en lång väntan.
Å vet ni vad, om max 23 dagar ska Milo få sin tredje kusin!!! Bara massa killar, Milos två storkusiner är killar, Milo har en farbror och två morbröder, blivande storebror till en kille och nya kusinen är också en kille.

2 kommentarer:

  1. ÅÅ vad fin du är Maria! Hoppas du får besked innan helgen och att det är ett bra besked..:) KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack Ida. Beskedet kom några dagar försent men det var det värt! Fick hel beviljad fp! Kram

    SvaraRadera