tisdag 29 maj 2012

Det finns en GUD!

Han har hört mina böner och mitt tjat. Och försäkringskassan gjorde mig så himla glad idag! Jag fick hel beviljad föräldrapenning från och med i lördags!!! Så nu är det tack och adjö till jobbet. Ska jobba veckan ut men sen nästa vecka ska jag bara vara hemma och slappa. Milo ska få gå kvar på förskolan några veckor till med bara tis-tors 9-14, 15 timmar i veckan istället för ca 33 timmar i veckan som han går nu. Tror det kommer bli lite långtråkigt att vara hemma varje dag fram till Andreas får semester. Orkar inte hitta på massa skoj varje dag. Då har han mera utbyte av att vara på förskolan än att leka själv här hemma och jag ligger i soffan. Men jag ska inte bara slappa, finns en del att fixa med innan bebisen kommer och annat här i hemmet som aldrig blir gjort. Sådant ska jag beta av lite varje dag så jag kan ägna min fulla tid till Milo på måndagar och fredagar då han får vara hemma med mig! Nu ska jag fira med lite godis! Tack försäkringskassan, såhär glad har jag inte varit på länge, känner en otrolig lättnad!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS :). Jag tror dom har blivit snälla på försäkringskassan :). KRAM

    SvaraRadera
  2. så skönt för dig, grattis!

    SvaraRadera