fredag 18 maj 2012

Ledig dag och födelsedag

Tog ut en föräldradag idag så att jag skulle få långledigt, gillar våren med alla klämdagar, känner att jag behöver jobba så lite som möjligt nu så det är bara att passa på vid sånna tillfällen.
Det blev ett besök på Thun´s med mamma och Tommy, å Milo såklart. Hittade ett par shorts och en pyjamas till Milo. Prövade ett par jeans shorts i stl L, eller försökte pröva ska jag nog skriva för dom kom inte hela vägen upp...prövade även några tunikor och klänningar men jag e ju så fet nu så inget ser fint ut, så jag gav upp. Känner en stor längtan just nu att komma tillbaka till min vikt och alla mina kläder som bara ligger på hög i garderoben och samlar damm.
Eftersom jag fyller år idag fick jag välja vart vi skulle äta, så jag valde precis samma ställe som för ett par år sedan; Mariannes grill, en kebabtallrik såklart!
På eftermiddagen kom Andreas hem med min present, högtalarsystem till datan! Riktigt bra ljud! Milo började dansa och springa runt som bara den när vi testade volymen. Skönt att slippa koppla in datan till tv:n för att få bra ljud. Är ju inge vidare tryck i laptopens egna "högtalare".
Skönt med två till lediga dagar, gillar sovmornar! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar