måndag 7 maj 2012

Måndagen

Förutom att vabbat idag så har jag hunnit med att gå på avslutningsseminariet av PIM-kursen och ett APT på jobbet. Kolla precis mailen och jag har blivit godkänd i alla tre uppgifter som skulle göras i PIM-kursen, inget att ens finjustera, känns skönt! Men för mig som är ganska datavan så var det inge svåra uppgifter, men det har tagit tid iallafall att få till dom, speciellt Photostory. Men nu kan jag det och det är ett riktigt kul program att jobba med, och barnen jag gjorde uppgiften med var väldigt engagerade och spända över sina egna filmer! 

Här är ett exempel på en Photostory-film som Milo gjorde med mig i lördags, jag satt och jobbade med mina uppgifter och han ville väldigt gärna göra en egen så det blev en snabb variant. Och micken som han skulle prata i var även rolig att klämma och leka med så ljudet är inte heller det bästa. Men när han är frisk och pratar normalt igen ska jag göra en ny, seriös film med bilder som han vill prata om. 
Milo berättar om några bilder från Sälen: 

1 kommentar:

  1. Roligt att se och höra :-) Hoppas få gå PIM snart jag också, verkar vara en skojig och "nyttig" kurs.
    Hoppas Milo är helt frisk snart!

    Kram
    Anna

    SvaraRadera