torsdag 24 maj 2012

v 32

Nu börjar det bli jobbigt. Jag känner att knäna inte hänger med i viktuppgången och varje eftermiddag på jobbet har jag haft ont i magen, benen och ryggen och behövt sitta så fort som möjlighet ges, vilket inte är alltför ofta. Att jag har möjligheter till pauser som min chef skrev i min graviditetsansökan skulle jag verkligen vilja ha men den möjligheten finns ju inte. Funkar inte att jag går ifrån och vilar 15 minuter. Hoppas bara inte att försäkringskassan ger mig avslag pga hennes utlåtande. Ringde försäkringskassan och där sa dom att jag med största sannolikhet inte kommer att få något besked denna vecka, att dom ligger efter och att väntetiden är 5 isf 4 veckor...Så i nästa vecka hoppas jag att det kommer något besked. Vet inte hur många veckor till jag orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar