söndag 3 juni 2012

Söndag!

Tror nog att det är första inlägget som har ett utropstecken efter söndag. Annars brukar ju söndagar vara lite småjobbiga mot kvällen när man vet att mobilen ringer tidigt nästa morgon och att man ska jobba en hel veckan innan man får två dagar ledigt igen. Men nu är det söndag med utropstecken för jag ska inte jobba!!! Å det känns så bra. Mår mycket bättre i mage/rygg/ben och övriga kroppen av att slippa stressa till och från under sex timmar per dag. Känns så lyxigt att kunna vara hemma med betalning. Milo ska gå på förskolan imorgon och på tisdag, sen blir han ledig resten av veckan! Jag har lite att göra här hemma mellan varven som jag tar igen mig. Balkongen ska städas, köksskåp ska städas och rensas ur, lilla vaggan ska monteras ihop och sommarkläder från källaren ska upp medan vinterkläder och kläder som Milo växt ur ska ner i källaren. Nu ska jag fortsätta med mitt surdegsbröd så får vi se hur det smakar om en timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar