onsdag 8 augusti 2012

Vikten

Vikten slutade på 81 kg denna gång. En vecka efter Noa föddes hade jag gått ner till 71 kg, 10 kg på en vecka! Men nu i två veckor har vikten legat stilla på 70 kg. Inte för att jag har gjort så mycket åt den, det har varit mycket fika och inga promenader alls. Och det blir inte lättare av att vi har haft så mycket kakor och muffins och bullar kvar efter Milos 3-årskalas. Men nu har jag sett till att tömma frysen på alla godsaker, idag tog jag och Milo sista kladdkakemuffinsen och sista bullarna. Kakorna tog slut igår så nu har jag lite bättre förutsättningar. Och promenaderna ska jag komma igång med när Milo börjar på förskolan nästa vecka. Nu är det bara att sätta igång. Om någon månad hoppas jag komma i mina jeans och byxor igen. Prövade ett par gravidjeans som jag tidigt blev för tjock för men dom var fortfarande lite för små...så det är lång väg kvar tills jag kommer i mina vanliga jeans. Bara att börja kämpa, klarade jag det förra gången ska jag klara det igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar