söndag 30 september 2012

Helgen

Då var helgen slut. För en gångs skull är jag pigg såhär på kvällen. Fick en bra sovmorgon idag, fram till 11.45. Noa däremot har sovit sen kl 16, åt lite nu vid 19 och sen slocknade han igen. Så det blir väl en såndär vaken natt inatt...Men imorgon ska Milo iallafall på förskolan så då kommer jag kunna sova en liten stund mitt på dan.
Helgen har varit ganska lugn. Förrutom ett besök på Leos, där var det hög ljudvolym och massa barn, precis som det alltid är när det är regn och dåligt väder i stan.
Barnloppis i lördags med lite klädfynd åt båda pojkarna, kläder som knappt såg använda ut för 10-30 kr styck. Sen har vi tvättat, plockat bort vissna blommor på balkongen och lite annat tråk.
Sen har jag även börjat spela wordfeud nu i helgen men jag är sämst, förlorat stort. Men jag bryr mig inte om att kolla hur många poäng ett ord ger utan lägger bara första bästa ord som jag kommer på, så ska man ju inte spela. Men jag ska bli bättre.
Mobilbilder från helgen: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar