måndag 24 september 2012

Måndag

En fullspäckad måndag blev det idag.
Förmiddagen var ganska lugn med stora på förskolan och lilla som sov. Jag hann med att baka och städa.
Sen kom Emma hit för att kika på Noa och ta sig en fika för att sedan leka med Milo och försöka hinna med att prata med mig medan Milo inte pratade, blev inte mycket sagt mellan Emma och mig om jag säger så...Men det var hon förvarnad på så.
På med en film och sen laga middag, tyckte Milo blev väldigt tyst och visst var det så...han hade slocknat i myshögen som han hade fixat i vardagsrummet framför tv:n. Även Noa sov så jag kunde äta middag utan stress.

Milo i myshögen, trött efter en dag på förskolan
Noa sover som vanligt
Fina gerbera från Emma! 

Väcka Noa, ge han mat och sen iväg på föräldramöte på Milos förskola.
När jag kom hem därifrån strax innan kl 20 var det finbesök från Sundsvall här hemma. Andreas farmor och farfar var förbi för att bl.a. hälsa på sitt senaste barn-barns-barn.

Milo och Tess dricker vatten...
 "Gabo", "Ammo" med Noa i famnen och Anne-Li
Det var nog tur att Milo tog sig en lur på eftermiddagen så han orkade med att busa och prata med "Ammo" och "Gabo". Och så Tess såklart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar