torsdag 29 november 2012

Äntligen!

Snö! Jag vet inte vem som var gladast imorse, jag eller Milo. Eller jag var nog mera glad för Milos skull att snön hade kommit och nästan väckte honom imorse för att se hans reaktion! Han blev riktigt glad och sa genast att han ville åka skidor! Men det blev inga skidor idag, till helgen ska vi nog se till att ta fram skidorna så han får åka lite!
Jag och Madde var duktiga och tog en ganska lång promenad i snön med våra cityvagnar...gick relativt bra för än har det ju inte kommit så mycket snö här i Uppsala och trottoarerna var plogade. Sen blev det mindre nyttigt fika här hemma innan det var dax att hämta Milo på förskolan. Blev som vanligt lek i parken en stund innan vi gick hemåt för att krypa ner under en filt i soffan och kolla på film, både jag och Milo frös. Noa sov nedbäddad i vagnen och var så varm och go när jag tog upp honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar