torsdag 15 november 2012

Kvällsrutiner

Ikväll började jag med att göra Milo i ordning vid 19. Han somnade strax efter kl 20 och då var det bara att fortsätta med nästa barn. Noa somnade strax innan kl 22. Tre timmar på att få barnen att somna. Och när Noa väl sover känner jag mig stressad att komma isäng för att få tillräckligt många timmars sömn. Noa somnar nästan alltid vid 21.30, då är det inte mycket av kvällen kvar för min del. Skulle vara skönt om båda barnen somnade samtidigt men så blir det väl så småningom!
Det är inte varje kväll som ser ut såhär, oftast brukar Andreas lägga Milo men jag vill ju också göra det lite då och då, för det är ju så mysigt! Ligga och läsa en bok med tillhörande 100 frågor om bokens innehåll, småprata lite om dagen och vad som ska hända dagen därpå, och få massa kramar och pussar!
Men nu är det i alla fall min tur att sova! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar