söndag 25 november 2012

Söndag

Duktiga lilla Noa sov både till och från Enköping, skönt! 
Jag och Noa har varit i Enköping hos mormor och morfar. Jag hade räknat med att hjälpa till med tvätt och städ men det enda dom ville ha hjälp med var att handla lite mat. Säger dom så är det bara att lyda. Mormor knallade på som vanligt hemma, däremot hade hon en rullator när vi åkte på affären. Men hon hade fortfarande ont så än är hon inte helt återställd sen bilolyckan. Trotts att jag hade sagt åt henne att inte göra någon mat för min del så hade hon fixat med middag och gjort någon slags fläderglass till efterrätt...Morfar sa att mormor inte kan vara stilla och far runt som vanligt där hemma nu. 

2 kommentarer:

  1. Typiskt äldre de skall alltid klara sig, du är så omtänksam Maria.

    SvaraRadera
  2. Ja, att det ska vara så svårt att ta emot hjälp. Jag är glad att dom gick med på att åka och handla så jag fick hjälpa till med något iaf.

    SvaraRadera