torsdag 20 december 2012

Header

Äntligen har jag lyckats ladda upp en bild längst upp på bloggen, har ju inge utrymme kvar så alla bilder jag lägger upp måste förminskas. Den översta bilden har jag inte kunnat ladda upp trots förminskning. Men nu har jag laddat ner en app som gör collage och dessa bilder gick att ladda upp.
Nu på kvällen när Andreas gick in på bloggen kände han sig lite utanför...så imorrn ska jag försöka hitta något kort på honom så att han också får vara med. Han som alltid blir sur när jag tar kort på honom och lägger upp på bloggen...nu vill han plötsligt vara med.
Men det är väl klart att han ska få vara med, vi är ju 4 i familjen!

2 kommentarer:

  1. Så fina! Tänk om man får ett familjekort i julklapp?

    kram
    farmor

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får se vad tomten kommer med...

    SvaraRadera