tisdag 29 januari 2013

Hemma!

Ryggmärgsprovet gick bra, klart att det var lite obehagligt men det gjorde inte alls så ont som på förlossningen, skönt! Jag var så nervös inför provtagningen och ett tag kändes det som att jag skulle kräkas.
Fick ligga kvar på sängen 1 timme efteråt för att undvika huvudvärk. Någon borelia var det inte, jag var helt säker på att det var det så nu undrar jag ju varför jag har ont. Det var andra prover som skulle ta en vecka att få svar på så vi får väl se vad dom säger. Jag får väl utnyttja Andreas massagekunskaper och hoppas på att det stela/onda släpper med massage. Och sen tror jag även att Noas dåliga nattsömn har en del med min huvudvärk att göra. Natten till idag vaknade han 5 ggr och åt, vid 23.30, 01, 03.30, 05 och 06.45. Jag säger som Krista, det är tortyr att väckas så många gånger under en natt. Men men, snart lär väl även han sig att sova bättre!
Nu ska jag sova, det har varit en jobbig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar