söndag 20 januari 2013

Lillebror å lillebror

Det är en del som tycker att Noa påminner om min lillebror, inte bara två utan flera stycken har sagt det. Andra säger att Noa är mera lik mig och några har sagt att Noa är mera lik Andreas. Svårt att se tycker jag. Man ska ju inte hålla på och jämföra såhär men det är lite kul ändå. Och fortfarande är det svårt att se vilken ögonfärg Noa kommer att få. Ett tag var jag säker på att dom skulle bli blå men nu är jag inte lika säker längre. Dom är inte lika mörka som Milos ögon var när han var liten. Vi får se helt enkelt. Mörkt hår har han iallafall, just nu! 

3 kommentarer:

  1. Jag föredrar att var anonym. Men jag måste påpeka att Noa är absolut lik Jens och inte någon annan. Mr X

    SvaraRadera
  2. Anonym: Jag vet vem du är. Kan bara finnas en som skriver en sån kommentar!

    SvaraRadera