måndag 7 januari 2013

Måndag

Frisk luft i 2 timmar tar på krafterna. Vi gick först till tripolisparken men eftersom den var tom på barn ville Milo gå vidare till nästa park. Där fanns några barn som Milo lekte med, det har blivit mycket lek med vuxna den senaste veckan. Efter parklek och ett stopp vid snöhögen vid parkeringen gick vi in för att äta lunch.
Det var två trötta killar här på eftermiddagen så jag gjorde en chansning! Vi la oss alla tre i sängen och kollade på tv. Jag kände mig väldigt trött så jag bad en tyst bön om att båda barnen skulle somna, det trodde jag väl aldrig skulle ske, men ibland har man tur! Klockan var då 15.30. Först somnade Noa, sedan jag och när jag vaknade upp efter 20 min sov även Milo! Jag kunde helt enkelt inte hålla mig vaken och Milo som vaknade tidigt imorse var även han trött. Tack för den sovstunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar