torsdag 10 januari 2013

Mera kläder

Idag har jag och Noa gjort lite olika ärenden på stan, bl.a hämtat ut två olika paket. I ett av paketen fanns en onepiece som jag beställde via groupon. I det andra paketet fanns varsin tröja till Andreas och mig och en bikini till mig samt gratissaker; fyra knivar i olika färger och fyra olika skärbrädor.
Nu kan jag börja motionssimma, köpte 20 gångers simmning av friskvårdspengarna från jobbet.

Gillade den smalare modellen på dessa one piece, blev den svarta eftersom den jag ville ha (andra bilden) var slutsåld i min storlek
Det har blivit mycket ute de senaste två dagarna, både igår och idag har jag gått en promenad på morgonen på en timme. Sen när jag hämtat Milo på förskolan har vi varit ute i två timmar både igår och idag. Noa sover bra ute i vagnen och Milo har lekt med andra "20-timmarsbarn" efter förkolan ute i parken. 

1 kommentar:

  1. Åh det köpte jag med för mina friskvårdskuponger :) kanske kan styra något simningspass ihop? Ps så himla snygg one piece/ Madde

    SvaraRadera