tisdag 19 februari 2013

Godnatt då!

20.30 och nu är det läggdax för min del. Noa har vaknat väldigt tidigt de senaste dagarna, strax innan kl 05, imorse 04.43...då vill man ju bara somna om i 3 timmar till men så vill inte Noa. Eftersom Andreas hade ledig dag fick han den äran att gå upp med pigga Noa!
Milo vaknade med feber så han fick Ipren och sen var han rätt så pigg. Somnade i soffan till en film mitt på dagen och sov i tre timmar idag igen. Sen han vaknade har han varit pigg så förhoppningsvis är febern borta. Noa sov två timmar ute i vagnen på balkongen idag, även Andreas tog igen lite sömn så alla mina tre killar sov samtidigt. Själv städade jag badrummet i säkert två timmar med min H2O mopp! Det var mycket smuts i duschen som ångades bort. Äntligen fick jag det gjort, har gått i flera veckor och väntat på något bra tillfälle.
Nej, nu måste jag sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar