tisdag 12 februari 2013

Semeldagen

Gud så gott med semlor, i affären precis vid kassorna stod dom uppställda. Men just det, jag ska ju inte äta sådant mitt i veckorna...
Hur tror ni det gick då???
Jag tog ett paket, la det i korgen och sen såg Andreas vad jag gjorde och sa att jag hade dålig karaktär. Då var det bara att lägga tillbaka paketet. Sen tror jag han fick lite dåligt samvete och försökte få mig att köpa semlorna iallafall men det gjorde jag inte. Nu har det gått 4 dagar utan en enda godsak. Idag när vi åt på en lunchrestaurang så fick man en pytteliten kaka till kaffet men inte ens den åt jag utan gav den till Milo, jag känner mig så duktig!
Fick även några övningar av Andreas som jag har gjort två kvällar irad. Fortsätter jag såhär kommer jag nog ha magrutor till sommaren! 

1 kommentar:

  1. Snälla Maria! Du är så vacker som du är, en semeldag utan semla! Där går gränsen!
    Nyttig får man vara på andra dagar.

    Kram
    Anne-Li

    SvaraRadera