onsdag 13 mars 2013

Hej

Det har varit glest med inlägg senaste tiden. Dels pga att jag glömt bort att ta kort (gillar inte inlägg utan foton) och dels pga att jag inte haft ork eller tid. Vi vaknar upp för dagen runt 5-tiden, Noas idé, och på kvällen efter att barnen sover och allt annat som ska göras är gjort så är jag så trött.
Senaste dagarna efter förskolan har vi umgåtts med Milos kompis, hans mamma och deras dotter, vi har lekt ute och varit hemma hos dom på fika.
Jag och Noa har även varit iväg på öppna förskolan två veckor irad med samma mamma som ovan, mycket uppskattat både av Noa och mig.
Men imorgon får vi nog hålla oss hemma, Milo grät för allt nu på eftermiddagen och somnade i våran säng för en timme sedan, nu är han vaken igen men har ont i ett öra...
Noa är pigg och glad! Han har börjat "snacka" mycket mera senaste dagarna. Det nya ljuden är "ga ga ga" och "ka ka ka". Annars har det varit mycket "pa pa" och "ma ma" men nu har han avancerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar