tisdag 2 april 2013

Jag känner det i luften

Känns rätt bra att vara tillbaka hemma i Uppsala, vi har ju fått vår här i stan medan vi var i fjällen!
Noa började med att sova 2 timmar på balkongen och när han vaknade ville Milo så gärna leka där ute. Vi blåste såpbubblor och det gillade Noa! Sedan efter lunchen var vi ute på gården med andra barn och föräldrar. Vi blev ute i 2,5 timmar, så skönt!
Nu sover båda barnen, Andreas är och kollar på fotboll och jag ska precis äta upp två missformade cupcakes, Milo ville så gärna baka gröna cupcakes och inte mig emot. Påskveckan har varit en onyttig vecka så jag tänkte att jag fortsätter med det...idag iallafall!
Måste bara visa er en våffla som Alexander åt uppe i fjällen. Ser den inte smarrig ut...Våffla med glass, strössel, chokladsås, jordgubbssylt, hjortronsylt och så en skvätt påskmust över högen. Milo tyckte Alex var tokig och ännu värre blev det när han åt upp denna hög med händerna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar