onsdag 31 juli 2013

Trötter

Dom två senaste dagarna har jag varit så otroligt trött, knappt orkat leka och engagera mig i barnen utan vill bara att kvällen ska komma så jag får sova. Kanske är det kroppen som inte kommit igång efter magsjukan än för såhär trött brukar jag inte vara. Imorgon blir det kalas för våra familjer för att fira Milo och Noa. Sen på fredag och lördag ska jag och Andreas åka iväg utan barnen! Ska bli så otroligt skönt att få koppla av i två dagar och bara tänka på sig själv, vädret ska bli fint så om jag får bestämma blir det många timmar på stranden! Känns nästan för bra för att vara sant. Lite orolig är jag över hur Noa ska ta det, Milo är van att sova borta men Noa har vi aldrig lämnat bort. Han är ju så mammig och otroligt bestämd och envis så min mamma får nog veta att hon lever! Nä, det kommer nog gå bra, Noa måste ju också vänja sig att vara med andra än bara sin mamma och pappa.

Bilder från idag när vi plockade hallon och fikade hos min bror och hans fru vid deras kolonistuga. Det regnade så vi tog plats i växthuset!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar