tisdag 27 augusti 2013

Leta och leta

Senaste veckorna har all ledig tid på kvällarna gått åt till att leta resor, nytt boende och ny bil. Reseletandet är nu avklarat, i oktober blir det ett besök i Turkiet i Side med all inclusive, min 30-årspresent från Andreas.

Att hitta rätt bil känns svårare, jag tittar mest på utsidan, att den skea vara snygg. Jag har fastnat för Kia ceed. Skulle ju helst vilja ha en nyare Audi men det stämmer inte med våra inkomster.

Ny bostad får nog vila en stund nu känner jag, prio ett är ny bil.
Tänk va smidigt med är med internet, bara att söka och så kommer all info man vill ha. Förr, när vi var små och det inte fanns internet så behövde man åka runt till alla bilhandlare för att se vad som fanns, eller ner till en resebyrå eller mäklare för att hitta det man söker. Nu kan jag sitta här hemma och leta, väldigt smidigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar