lördag 28 september 2013

Buzzador: Cilit Bang

Cilit Bang kalk och smuts ska ta bort de tuffaste kalkavlagringarna, tvålrester och rostfläckar. Den har blivit bäst i test bland badrummssprayer 4 år i rad. Den kan användas på glas, akryl, handfat, toalett, kakel, klinkers, pvc-golv, krom och diskho. 
Jag testade denna spray i duschen där jag inte gjort rent på länge...skäms över att visa bilder men just duschen glömmer jag bort att göra rent. Är väldigt noga att städa övriga lägenheten men jag hatar verkligen att försöka få bort kalk och smuts i duschen, kanske för att det är så svårt att få bort och tar sån tid. 
Hade hoppats på lite bättre resultat men inget verkar få bort kalk. Visst blev det lite renare men kalken sitter kvar. 
Till vänster om röret har jag använt Ajax-spray och till höger om röret Cilit Bang.

Före-bild 

Efter-bild
 
Smutsen i fogarna försvann men kalken sitter kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar