fredag 25 oktober 2013

Dag 6

Nu har vi varit sista gången vid stranden för denna semester :( imorgon har vi planerat in ett besök i Side. Vårat hotell ligger ju inte i stan utan i utkanten vid ett ställe som heter Kumköy. Så det ska bli spännande att se Side igen. Jag var här för ca 15 år sedan med min pappa och lillebror, får se om jag känner igen mig!
Idag har Milo härjat på i sitt vanliga tempo! Skönt att han blev bra tillslut. Han har dansat, sjungit, sprungit och varit som han brukar vara! Det blev som vanligt en dag på stranden fram till eftermiddagen. När vi kom tillbaka till hotellet badade Milo och Andreas i inomhuspoolen medan jag och Noa gick upp på rummet. Sen middag, buffén öppnar inte förrens 18:30 så Noa orkade inte hålla sig vaken tills dess. Men han vaknade mitt i maten och grät så jag fick gå upp med honom. Nu ligger han och sover, Milo och Andreas är och äter glass för andra gången idag. 
Noa med sin favoritmin, pussmunnen! 
En fylld tallrik räcker inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar