torsdag 24 april 2014

Sjuk igen...

Det började bra efter semestern, en dag på jobbet och sen blev det sjukskrivning. Var ju nyss sjuk, eller för en månad sedan men det känns som nyss. Kände redan i måndags när vi kom hem från fjällen att jag fick en pollenchock, nös mig igenom hela dagen. Dagen efter på jobbet fick jag gå med en näsduk i handen hela dagen, var så öm om näsan mot kvällen. Deckade i soffan efter jobbet och la mig direkt efter att barnen somnat. Den natten sov jag 14 timmar, steg upp 11:30 på onsdagen med lite feber. Sedan sov jag ett par timmar igen mitt på dagen. Idag har jag känt mig lite piggare men har ändå tagit en ipren för att orka hålla mig uppe. Noa är fortfarande snuvig och förkyld, även Milo börjar låta nästäppt och nös flera gånger under kvällen. Fick min favoritglass, Ben and Jerry Fairly Nuts av Andreas och även en jacka som han fyndat på XXL, tyvärr en storlek för liten så han får åka och försöka byta den imorgon. Hoppas att denna förkylning ger med sig nu så att jag är pigg till helgen.
Kollade igenom bilderna från kameran, det blev inte många kort tagna under påskledigheten. Så synd att jag mest tar med mobilen, men det blir lätt så eftersom den har jag med mig hela tiden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar