fredag 15 augusti 2014

Inskolningsdag nr 10

Noa började på förskolan i förra veckan och Andreas var med och skolade in. Det gick relativt bra, Andreas kunde gå ifrån vid flera tillfällen och Noa åt mat och somnade med pedagogerna. Vi trodde han var redo för att vara själv denna vecka men redan i måndags kom bakslaget. När Milo skulle gå till sin avdelning bröt Noa ihop och var otröstlig. Så Andreas fick rycka in. Samma sak hände på tisdagen, då var han så upprörd och ledsen så han kräktes. Han har gjort det vid några tillfällen då han varit arg, upprörd och ledsen. Igår var jag med och Noa var på riktigt tråkigt humör, satt bara bredvid mig och ville inte göra något om inte jag följde med. Han var arg för att han inte fick vara på andra gården tillsammans med Milo och för att jag inte lekte med honom. Såfort han inte såg mig bröt han ihop, även om han själv gick ifrån för att göra något. Idag tar vi nya tag, jag ska vara med hela dagen så inge jobb för min del.
Hård smörgås med ost, tomat, basilika och flingsalt, väldigt gott! Å så kaffe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar