onsdag 24 september 2014

Min tur...

Då var jag sjuk, igen. Fick vara frisk i ca 3 veckor. Så är livet som förskollärare och småbarnsförälder. Den här gången är det inte bara förkylning, utan en jobbig huvudvärk och svårt att andas. Idag har jag tagit Andreas astmamedicin vid tre tillfällen för att jag inte får i mig tillräckligt med luft när jag andas in, luftvägarna känns trånga. Så imorgon ska jag till vårdcentralen, dels för andningen men även pga nya nässelutslag, å detta utan att jag har ätit choklad. Måste göra något allergitest för att se vad jag reagerar på. Jobbigt just nu. Men tur att vi har hjälpsamma föräldrar! Idag tog mamma och Tommy barnen efter förskolan och åkte till 4H. 
Jag låg och sov i 4 timmar i sträck mitt på dagen. Imorgon ska Jens hämta barnen och vara här under eftermiddagen eftersom Andreas ska på kurs i Stockholm och kommer hem sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar