fredag 28 augusti 2015

Skolpojken!

Jag har ju helt glömt bort att skriva om Milos skolgång. Nu har han gått 2 veckor i förskoleklass på skolan. Han trivs väldigt bra och berättar nästan varje dag om nya kompisar han fått. Han sjunger även mycket nya sånger som han lärt sig, han pratar väldigt positivt om skolan, skönt!
Noa har det lite mera kämpigt med sin tid på förskolan, han tycker det är riktigt jobbigt när han inte får vara med mig. Jag har fullt upp med inskolning av de yngsta barnen plus en ledsen Noa som vill bli buren, sitta i knät och vara med på min sida av förskolan. Mina kollegor får kämpa och ibland kommer de över med honom eftersom han varit ledsen länge. Hoppas det går över snart för håller han på såhär länge till får vi nog placera om honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar