lördag 28 maj 2016

Inställda planer

Tidigare i veckan blev Andreas sjuk, i går var han in på sjukhuset och fick penicillin mot halsfluss. Har aldrig sett han såhär dålig. Han ligger bara i sängen, äter nästan inget och pratar inget. Idag skulle vi gått på bröllop men det fick avbokas i sista stund. Barnen sover ändå borta, hos min mamma. Jag har inte heller varit så pigg senaste veckorna, dels pga pollen men även en långdragen förkylning med hosta. Så kändes ganska skönt att låta barnen sova borta. Inte för att jag har vilat....först en shoppingrunda på gränby, sen storhandling, sen plantering av blåbärsbuskar som jag fick i födelsedagspresent, undanplock på tomten efter poolen och annat fix ute. Kom in efter 22, så nu har jag precis lyxat till kvällsmackan med räkor, det blev min middag. Imorgon ser jag fram emot en sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar