onsdag 30 september 2009

3 av 5

Milo blir två månader idag!
Har varit på efterkontroll på mvc.
Tog blodtryck och blodprover.
Är tydligen uttorkad, hade lite för höga blodsockervärden, så jag skulle dricka mycket mera än vad jag gör.
Även blodtrycket var något högt men tydligen normalt för småbarnsföräldrar, okey okey.
Pratade om förlossningen och hur jag upplevde den.
Barnmorskan frågade vad förlossningen fick på en 5-gradig skala.
I trevlighet eller smärta frågade jag.
Helhetsintrycket svarade hon.
Hade det inte varit för att jag fick regelbundna värkar 18 timmar innan har kom så hade jag satt en 4:a men nu gav jag den en 3:a.
Mamma kommer hit snart, så då ska jag tvätta all vår tvätt.
Efter ett par dagar är tvättkorgen full igen.
Får se vad det blir för mat idag, Andreas gillade gårdagens inlägg, om att han skulle få lagad mat när han kommer hem från jobbet.
Där satt jag mig själv i klistret, bara till att ställa sig framför spisen vad dag.
Pengarna från försäkringskassan är på väg, kommer den 7 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar