tisdag 29 september 2009

Oj oj oj

Nu har jag varit i farten alldeles för länge. Började kl 12 idag med att dammsuga soffan och sängarna. Har ju sånna där höjbara sängar och det hade samlats en massa damm mellan ramen och den höjbara delen. Kl 13 mötte jag upp två andra hemmafruar och gick en runda på 1½ timme. Kom hem och fortsatta med städningen. Nu, kl 15.30, behövde ryggen vila lite. Så då passar d bra med ett inlägg och lite surf på nätet. Tänkte överraska älsklingen min med mat när han kommer hem från jobbet, d är han inte bortskämd med. Ska bättra mig med matlagningen, han har långa intensiva dagar i Gottsunda kan jag lova!

Den där förbannade försäkringskassan har inte gett min nå pengar för denna månad upptäckte jag igår. Tänkte ringa dit nu å höra med vad för pengar jag ska betala hyran och mina räkningar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar