måndag 30 november 2009

4 månader

Du blir fyra månader idag, så fort tiden går. Du växer och utvecklas varje dag. För några dagar sen vände du dig för första gången, nu vänder du dig så fort jag lägger dig på rygg. Du vill bara ligga på magen och titta! Igår kväll ville du inte sova i din säng när vi tittade på film, så jag tog upp dig och la dig på rygg i sängen. Du vände dig om på en gång och låg bara och kollade på pappa hela tiden, så vi fick pausa filmen och ge dig vår uppmärksamhet. Jag älskar dig min lilla Milo!

2 kommentarer:

  1. Naaw, ja idag blev våra prinsar 4 månader!! :D Viggo har fortfarande itne vänt sig från rygg till mage, men han är grymt nära hela tiden.. han lägger sig på sidan direkt då man lägger ner honom och nu vill han bara sova på sidan hela tiden :) hihi... Det är så msyigt att följa deras utveckling dag till dag...

    Kram från mig & Viggo.

    SvaraRadera
  2. Grattis Milo!

    //Morbror

    SvaraRadera