torsdag 26 november 2009

Hur svårt kan det va?

Igår kväll prövade jag olika klädesplagg inför bröllopet på lördag. Andreas dissade allt kan jag säga. Han va så kaxig bara för att han beställt hem finbyxor som han gillade, visst, dom var snygga. Har nog aldrig sett han i finbyxor men nu har han äntligen ett par, så hans outfit är klar. Men inte min. Finns i och för sig en klänning som jag gillar men inte A, och en tunika/klänning som A gillade. Men ingen av dom känns så värst brölloppiga. Tillslut hittade jag ett plagg som jag trodde på, så jag visade det för Andreas och vad tror ni han säger då? Jo, att det ser ut som en disktrasa...Det ser mera ut som en disktrasa än en klänning, säger han....jaha. Så det blir väl Gränby för min del idag. Vill ju inte gå och se ut som något som folk torkar bordet med.

2 kommentarer:

  1. MEN Adde då!! Så säger man väl ändå inte! Nu ska Faster Jane lära dig!! Maria är fin vad hon än har på sig!! Så det så!! O hör Sen!!

    KRAM ;)

    SvaraRadera
  2. Bra där Jane! Du får nog komma hit och läxa upp honom.

    SvaraRadera