fredag 11 december 2009

En julklapp

Jag och Andreas bestämde att vi inte ska köpa några julklappar till varandra men jag hittade en sån fin "sak" på Thuns som jag köpte. Andreas är den mest nyfikna 28-åringen som finns. Förra julen gick han å klämde och försökte lista ut vad han skulle få av sina föräldrar. Men denna jul kommer han inte få något, allt åt Milo sa hans föräldrar. Gissa vem som nästan började gråta...haha. Så jag tänkte göra honom lite glad genom att köpa denna "sak". Han har redan frågat massa frågor om hans julklapp, är den hård el mjuk, är det en nyttosak el något jag kommer uppskatta osv. Så här får du en bild att fundera på! Visst är jag elak!!!

6 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur det känns!!! Dagen då jag fyllde 18 år hände det för mig!!! All empati går till Adde!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det tråkigt att man ska behöva bli vuxen vid 18 år och inte få nå julklappar =(

    SvaraRadera
  3. Broderade kalsonger gissar jag på. Han kommer bli så glad så...;)

    SvaraRadera
  4. Hoppas av hela mitt hjärta att det INTE var bra gissat!!!



    Adde

    SvaraRadera
  5. Nu e du bra nyfiken va???
    Lid fram till sen julaftonskväll, mohaha.

    SvaraRadera