torsdag 28 januari 2010

Lökproblem!

Nu sitter vi här hemma, jag på ena datan och Andreas på den andra. Kl är 20.10 och Milo sover!!! Kan inte minnas att han somnat så tidigt, han måste ha haft en hård dag!

Emma kom hem till oss, vi tog en promenad upp mot Gränby. Handlade mat och gick hem igen. Emma hade det körigt i köket, jag satt och matade Milo i lugn och ro och bara nöjt av att inte behöva laga mat för en dag!!! Blev en jättegod bacon och grönsakssås med pasta till! Samma rätt som vi alltid lagar när vi gör mat tillsammans...Lätt hänt att det blir så när man hittar något gott!

Senare på eftermiddan gick jag och Milo hem till Milos storkusin Patrik som bor i huset bredvid. Jäklar-i-mig vad me teknikprylar det fanns i hans etta. Men kan väl inte bli annat när han har en far som är likadan, eller hur Janne =) Där fanns allt, Playstation 3 och Wii, datorer, slim-tv och en del annat som jag inte fattade mig på...Satt och pratade en timme, sen gick vi hem igen.

När vi kom hem stod Andreas och hans lillebror Alex i köket och diskuterade. Alex skulle nämligen skära lök, en röd sådan, och det hade han aldrig gjort förr, bara gul lök. Så han frågade Andreas hur man skär en röd lök, varpå Andreas frågade om han aldrig hade skurit nån lök förr. Jo, svarade Alex, men bara en gul lök!!! Aja, dom ser ju lite olika ut...

3 kommentarer:

  1. HAHAHA. Ååh synd att du inte filmade det. Hade blivit en storsäljare över youtube.

    SvaraRadera