torsdag 28 januari 2010

Sidensvansar

Å nej, jag är ingen fågelskådare eller fågelfantast, det råkade bara bli två dagar i rad med foton på fåglar.

Varje morgon när jag och Milo sitter vid köksbordet och äter frukost flyger det en massa fåglar förbi hela tiden, från det ena trädet till det andra. Så igår när mamma var här sa jag att vi hade sett massa sidensvansar utanför. Men då sa hon att hon hade hört att det inte fanns några sånna fåglar här i år för det hade blivit nå knas med äggen eller hur det nu va. Så därför var jag tvungen att lägga upp foton på våra fina sidenfåglar!

2 kommentarer:

  1. Fy Maria, de där bilderna var nästan inte ens värda att kommentera :-p Jag trodde det var en fågelfriplats här, men jag blir tydligen aldrig av med dem...
    /uppgiven Fia

    SvaraRadera
  2. Fåglar som är så vackra, och kvittrar så fint!
    Vet inte riktigt vart du ska bosätta dig om du vill bli kvitt alla fåglar...rymden kanske.

    SvaraRadera