tisdag 20 juli 2010

Jag har fått jobb!

Igår fick jag reda på att jag har fått jobb på en förskola här i stan, grattis till mig! Känns riktigt bra med fast tjänst, då blev jag såhär glad! Så den 6 aug börjar jag knega igen, familjeförsörjare lixom =) Andreas kommer vara hemma med Milo så länge dagarna räckar. Försäkringskassan har en sån dum regel att man måste ta ut 5 dagar per vecka efter att barnet fyllt ett år så nu kommer dagarna gå åt snabbt.

Molnigt väder idag så det blev stan istället för bad. Kinabuffé med Joni, Sandra och en sovandes Sebastian. Satt fint! Ett ärende på banken och sen hem igen. Nu har jag lagt upp annonser på blocket, ett soffbord och ett babyskydd. Ska nog lägga upp lite på tradera oxå! Ut med gammalt och in med nytt!

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis gumman!!! Förstår att det måste kännas så skönt!!! Kram Krista

    SvaraRadera
  2. Tack Krista! Har ni bestämt datum när ni ska till Uppsala med bilen?

    SvaraRadera
  3. Ååå, nu blev jag nyfiken. Vilken förskola ska du börja på??

    SvaraRadera