lördag 24 september 2011

Sol och helg!

Tänk om alla höstdagar var såhär soliga och varma, då hade hösten varit min favoritårstid!
Vi började lördagen med ett besök på 4H. Milo sa redan i torsdags att han ville dit, så när vi frågade vad han ville göra idag så sa han 4H på en gång!
Sen åkte vi vidare till Lugnet. Hemma hos Anderas föräldrar la vi oss i solstolarna och sov! Så himla skönt. Solen sken och fåglarna sjöng, inte svårt att somna där under en mysig filt. Milo sov även han i vagnen efter en promenad och vaknade inte förrens kl 17 då jag kände mig tvungen att väcka honom!
Efter den vilan begav vi oss ut i skogen där vi hittade massor med trattkantareller! Det blev ett kort besök i skogen för Milo ville tillbaka till huset. Väl hemma i stan igen hittar jag en liten, ful, äcklig fästing krypandes på mig. Nu säger jag godnatt för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar