söndag 25 september 2011

Grekland och Norge

Då var söndagen snart slut, vi har hunnit med mycket denna dag. Vi började med en promenad ner på stan för att uträtta lite småärenden. På hemvägen köpte vi med grillad kyckling och massa gott från en grekisk affär; fetaost, tzatziki, olika sorters oliver och andra grekiska ostar som jag inte minns namnen på. Grymt god lunch blev det! Om jag säger såhär, jag kommer aldrig mera köpa fetaost och tzatziki från Willys eller Ica. För några sekunder under lunchen trodde jag att jag var i Grekland!
När den goda lunchen precis var avklarad kom Anna och Rune på besök! Äntligen lyckades jag och Anna hitta ett datum för mitt Norgebesök, första helgen i december...Så nu har jag en resa att se fram emot!
Eftermiddagen spenderade jag och Milo på gården. Kände ni att det var lite sensommarvärme ute idag!? Det ska bli varmare väder nu i veckan, medelhavsvärme talades det om för några dagar sen, får se hur det blir med det.
En bild på världens underbaraste unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar