torsdag 16 februari 2012

Torsdag

Efter att ha lämnat Milo på förskolan kl 9 gick jag hem och la mig i sängen och kollade på tv. Halv elva kände jag mig så trött så jag stängde av tv:n för att sova. Precis då började halsen kittla och det var helt omöjligt att somna. Efter en hel kopp honungsvatten, vanligt vatten och halstabletter somnade jag strax efter 11. För säkerhets skull ställde jag mobilen på 14 så att jag skulle hinna förbereda middagen innan hämtningen på förskolan. Vaknade precis av mobilen, 3 timmars sömn! Nu har jag en väldig huvudvärk men den försvinner förhoppningsvis med en alvedon. Dax att skala potatis och skala och riva morötter.

2 kommentarer:

  1. Schampot kommer från mitt favoritmärke TIGI och var det schampot som kallas för "steg 2" :)
    Frisörsaxar köper man oftast via märkesförsäljarna som kommer till oss. Vet inte om det går att köpa som privatperson :)

    SvaraRadera