söndag 20 maj 2012

Kanske sista arbetsveckan...

På fredag kan jag jobba min sista arbetsdag, om handläggaren på försäkringskassan är human och beviljar min ansökan om graviditetspenning. Jag har hört både positivt och negativt om beviljade gravidpenningar för oss som jobbar på förskola så jag vet inte vad jag får för besked nu i veckan...Men jag håller mina tummar hårt.
Kolla precis kalendern för veckan och det var mycket antecknat där. Börjar imorrn med avdelningsmöte, sen var det ett medarbetarsamtal men det har blivit inställt, v 32 på tisdag...bara två månader kvar, hembesök av trygg hansa för att diskutera försäkringar på torsdag, kanske sista arbetsdagen på fredag, dansavslutning på lördag och mors dag på söndag. Och så allt annat som måste göras en arbetsvecka.
Lika bra att lägga sig i tid så godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar