lördag 9 juni 2012

Kläder!

Jag har köpt en hel del nya kläder både idag och igår så nu har jag suttit i snart 2 timmar och lagt upp lite gammalt på tradera som jag rensat ut från garderoben för att göra plats åt alla nya klädesplagg. Va tvungen att logga in på nordea idag innan jag följde med Madde och Alex till Thuns, det fanns täckning så bara att handla på =). För jag behöver lite uppmuntran och nya fina kläder i detta tillstånd. Igår köpte jag jeansshorts i stl....44! I vanliga fall har jag 38/40. Det första Andreas sa när jag höll upp dom va; shit va stora. Shorts som jag absolut inte kommer kunna använda efter graviditeten, men då är det ju bara att sälja vidare på Tradera. Däremot hoppas jag att alla tröjor, tunikor och klänningar kommer passa bra efter viktnedgången. 
Dagens fynd från Thun´s: Vit klänning av märket hillevi of sweden, mörkblå tunika av märket soulmate och vita 3/4 leggins
Gårdagens köp: Randig topp och jeansshorts från Lindex, vit klänning, vit tunika och svart  farfarströja från KappAhl samt vita mjukisbyxor från New Yoker
Beige tröja från KappAhl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar