fredag 8 juni 2012

Längtar...

Inatt har jag lyckats sova i 11 timmar, det har jag nog inte gjort på flera månader. Blir alltid max 8 timmar även om Milo inte väcker mig så vaknar jag och kan inte somna om, trots att jag sovit halvdåligt på natten. Tror att det kan vara mitt halsont och värken i kroppen jag känt de senaste dagarna, trodde jag skulle vakna med feber och må sämre idag men känner mig faktiskt lite bättre! Så vad är inte bättre att göra när man känner sig halvrisig än att sitta i solen...har inte haft möjlighet att sola något alls denna försommar så idag ska jag banne mig sitta i solen en stund, solkräm på såklart. Sen om jag orkar ska jag ner på stan och kolla på lite kläder i stl XXL eller något i den stilen. Gravidshortsen i stl 40 har blivit lite för små och det värsta som finns är att gå med kläder som sitter hårt. Mina gravidjeans har jag inte kunnat använda på flera veckor så jag har kört med mjukisbyxor...gud vad jag längtar efter alla mina gamla kläder! Jag ska vara så nyttig och gå på promenader så fort jag bara kan efter att bebisen har kommit. Jag vill bli smal igen...



Kolla vilka smala ben...tänker inte ge er nöjet att se bilder på mig nu. Kan säga att låren ökat några cm i omkrets och övriga kroppen också för den delen. Ska aldrig mera klaga på att jag är tjock om jag lyckas gå ner alla kilon jag gått upp nu. Mitt mål är att komma tillbaka till 60 kg och lyckas jag med det så ska jag unna mig något stort...vad vet jag inte än men jag kommer verkligen kämpa och försöka gå ner alla kilon. Madde: nästan sommar är det vi som är smala igen, eller hur!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar